Produkt został dodany do koszyka

Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty

Paczki wysyłamy w ciągu 7 – 10 dni od otrzymania i zaksięgowania płatności za zamówienie, jednak ze względu na dodatkowy druk bilecików, winietek (w drukarni współpracującej z naszą firmą) wysyłka może zostać opóźniona o czym Klient jest na bieżąco informowany. (Chyba, że zamówienie potrzebne jest szybciej, wtedy prosimy o kontakt).

Na czas wysyłki paczki, wpływ mają czas realizacji personalizowanego zamówienia, druk bilecików/winietek. Na czas dostawy przez Przewoźnika nie mamy wpływu. Zazwyczaj paczki docierają na drugi dzień od momentu przekazania paczki wybranemu przez Klienta Przewoźnikowi.

Paczki wysyłamy po zaksięgowaniu płatności za zamówienie.

W imieniu Kupującego zamawiamy i opłacamy przesyłkę zakupionych przedmiotów, za pośrednictwem jednej z niżej wymienionych firm:

  • Inpost Paczkomaty
  • Orlen Paczka
  • Kurier Poczty Polskiej
  • Kurier DPD

ZWROTY:

Nie przyjmujemy zwrotów podziękowań, boxów oraz personalizowanych świec wykonanych na zamówienie. Wszystkie świece i bileciki wykonujemy zaraz po otrzymaniu od Państwa zamówienia. Są to przedmioty wykonane ręcznie na Państwa zlecenie i są one personalizowane. Dlatego nie ma możliwości ich zwrotu, rezygnacji z zakupu w sytuacji gdy zlecenie zostało wykonane lub jest w trakcie realizacji.

Nie odpowiadamy za terminy dostaw firm kurierskich, ani błędy w podanych przez Państwa adresach.

Wszystkie paczki wysyłamy tak aby doszły do Państwa w wyznaczonym czasie, o czym na bieżąco informujemy.

 

W przypadku nieodebrania paczki przez Kupującego, Kupujący ponosi koszty przesyłki zwrotnej. 

  • Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
  • Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  • Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  • Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
    Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
  • Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
    Począwszy od 01.01.2021 r., przepisy w zakresie rękojmi Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej dotyczące Konsumentów, znajdują zastosowanie również do osoby fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Reklamowany bądź zwracany produkt należy wysłać na adres:
Arcy Soya Daniel Sosur
Starzyńskiego 3/5
41-215 Sosnowiec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria gratisy, oraz paragon lub fakturę.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

X